Quote Originally Posted by mhulsman View Post
Jed,

Je geeft alleen onsamenhangende antwoorden die niet eens met de vraag te maken hebben.

Ik wil het antwoord niet meer eens van je weten.
Ben er wel klaar mee.

Mike.
Een gerweldig antwoord. Ja, je moet jouw antwoord vooral plaatsen in combinatie met jouw verwijzing naar een uitspraak van Plato. Mogelijk ben je latinist, maar in ieder geval draag je de Atheense school een warm hart toe. Plato heeft veel geschreven, maar deze uitspraak die jij citeert lijkt mij, zoals zovelen, van zijn leermeester Socrates. Hoe dan ook, grondprincipe van de Atheense school was de dialoog en binnen de dialoog was de basis dat de discussie van controleerbare feiten uitging. De basis van de moderne wetenschap.

De vraag hier was de verwijdering van fixeerresten uit een film. Een fysisch (diffusie) probleem. Ik ben fysicus, en dacht het te kunnen uitleggen. Klaarblijkelijk ben ik daar niet in geslaagd. Jammer, dat kan gebeuren. Maar, en nu kom ik op Socrates en de atheense school, terug. Ga naar de oplossing via de dialoog en volg de weg van Socrates. En is APUG niet juist een forum om via dialoog tot een resultaat te komen?

Jed