Quote Originally Posted by hka
@Dat je de printen iets pittiger wilt heeft niets met het verschil tussen 2 en 2,5 te maken. Wat je hier doet is het Speed Point zoeken. Zwarter dan zwart wordt het niet. De SG vertaald het vervolgens wel naar de verschillende contrasten.
OK

@ De gaten moeten netjes in een cirkelvorm in het ronde plaatje zitten. Dit stukje metaal hoef je niet pal voor de lens te plaatsen en waarschijnlijk zal het niet de hele stralenbundel af te hoeven dekken.
OK, maar ik heb nog even gekeken, ik heb zo goed als geen plek om zo'n plaatje te bevestigen.
@ Heb je bij de tests met de verschillende f-standen wel telkens het negatief met die f-stand ingemeten of heb je gewoon tien tikken (f=0.1) of equivalent via de knoppen op de SG ingedraaid.
Telkens opnieuw gemeten (tekens een contrast van 1.02) en kwam telkens met een andere tijd op G2.4 uit.
@ Als laatste nog dit; is de ontwikkelaar die je gebruikt niet te vet??? Verdunning 1+7? Is dit sapje niet op 1+9 te gebruiken? Dit is maar vraag aangezien ik deze ontwikkelaar verder niet ken.
Op de verpakking staat 1+7 voor 1-malig gebruik. Dus dat had ik aangehouden... hoe moet ik testen of 1+9 beter is?