Beste allemaal,
Het is leuk om te constateren dat er belangstelling is voor dit initiatief. Ik bespeur in enkele reacties een gevoel van "ben ik daar wel goed genoeg voor!" We zijn allemaal op onze eigen manier met analoge fotografie bezig. Ieder heeft zijn specialiteit. Dat maakt het nou zo aantrekkelijk om met gelijkgezinden aan tafel te zitten, over fotografie en al haar facetten te praten, en vooral van elkaar te leren. Zeer inspirerend toch...
Met betrekking tot de opmerking ik weet niet of ik dan wel barietjes kan tonen het volgende; ons uitgangspunt is niet alléén bariet, ook foto's op RC/PE zijn zeker niet uitgesloten. Uiteindelijk gaat het om de inhoud van de foto. het hoeft ook niet altijd "top"-werk te zijn. Je hebt wel eens een foto waarvan je vindt dat ie het volgens jou net niet is. Het waarom kun je niet invullen. Kom ermee en wellicht kunnen we je dan helpen met 'kijken'. Zo gebeurde het mij tijdens de laatste bijeenkomst.
De gedachte van Jed, overigens, betreffende de vergelijking tussen de verschillende opnameformaten en filmmateriaal sluit mooi aan bij onze gedachte hierover.
Voel je vrij in deze.