• 04-13-2006 04:31 AM #0
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Digitaal scannen Postcode een ramp voor B&W?

Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Ik wacht nog op April. Heb gister gebeld. De vervangende exemplaren zijn er , raar genoeg, wel binnen een week
    Na het telefoongesprek met de uitgever omtrent bovenvermelde problemen, geprobeerd een analyse te maken waar het probleem zou kunnen ontstaan. Aandachtspunt hierbij is de adressering zoals deze op mijn adresstrookje staat vermeld. Het lijkt me dat aldaar het probleem zit. De poststukken worden nl. automatisch gescanned en gesorteerd en komen vervolgens in de daarvoor bestemde postcode "zak". Aangezien deze er bij mij als volgt uitziet;
    Woonplaats, vervolgens wordt op de volgende regel nog een hele riedel onnodige informatie vermeld in de trant van; "not UK/USA" en vervolgens nog de postcode dan moet dit volgens tante Pos wel misgaan.

Heb ze vandaag nog een mailtje gestuurd met de juiste vermelding van het adres en de juiste notering ervan. Hoop doet leven...
    Last edited by hka; 04-13-2006 at 04:32 AM. Click to view previous post history. Reason: Digitaal scannen Postcode een ramp voor B&W?
    harry

Release, the best you can do...
    Advanced reply Adv Reply   Reply With Quote Reply With Quote