Quote Originally Posted by Annemarieke
Goh, wat stel jij moeilijke vragen, Paul!
Moet je maar niet van die moeilijke woorden gebruiken! :-) Ik moet bekennen dat ik de term 'lith-printen' ken, maar niet weet hoe dat in z'n werk gaat. Google geeft wat links naar lith-prints, maar dat lijken me toch vooral zeer zwaar gesepiatoonde platen. Ik zal er wellicht eens wat nader naar kijken. Maar eigenlijk ben ik op dit moment meer gefixeerd om mooi bariet te drukken dan om nieuwe technieken te willen gaan toepassen. Ieder z'n heug, niet?

Quote Originally Posted by Annemarieke
Ik heb pas weer allerlei (voor mij) nieuwe soorten chemie en papier besteld (naar aanleiding van het artikel van Tim Rudman (dé Lith-guru) in Black & White Photography), en die ga ik zodra mijn washer is geďnstalleerd allemaal uitproberen.
Hou ons op de hoogte!

PS. Late reactie, maar dat kwam omdat ik deze draad uit het oog had verloren (het stond me wel bij dat we in een discussie waren verwikkeld, maar kon die niet een-twee-drie terugvinden...). Het is voor het eerst dat ik actief ben op een webforum en dat gaat vooral wat betreft navigatie, toch wat anders in z'n werk dan nieuwsgroepen. Iets minder overzichtelijk naar mijn idee.

Groet, Paul.