Quote Originally Posted by Annemarieke
Die keer op Skye was echt het mooiste dat ik ooit heb gezien. Overal ijskristallen die aan elkaar klonterden en die werden opgestapeld in watervallen tot de meest onwaarschijnlijke sculpturen, en daaroverheen vloeide water. Het licht was ook nog precies goed. Wat wil je nog meer....
Dat klinkt meer dan aantrekkelijk, heb bijna de neiging te gaan opzoeken waar dat precies ligt, Skye...

Quote Originally Posted by Annemarieke
Techniek is zeker belangrijk, maar het is een middel. Het artistieke mag naar mijn mening nooit ondergeschikt raken aan techniek. Het streven is om de techniek zodanig in je vingers te hebben dat je er geen omkijken meer naar hebt, en dat alle concentratie kan gaan naar het artistieke.
Helemaal mee eens, maar ik heb de technische kant van de zaak tot dusver toch wat ondergewaardeerd, waardoor ik vaak met afdrukken kwam te zitten die het net niet helemaal waren. En dat doet afbreuk aan de foto (hoe goed en artistiek, of hoe slecht ook). Nu ga ik het pad bewandelen dat ik ook een slechte foto geweldig goed af wil kunnen drukken. Gaat me heel wat zweetdruppeltjes kosten, schat ik...

Groet, Paul.