Quote Originally Posted by paulmat
Dat klinkt meer dan aantrekkelijk, heb bijna de neiging te gaan opzoeken waar dat precies ligt, Skye...
Natuurlijk zijn de omstandigheden niet altijd zo perfect, maar er is altijd wel _iets_ te doen, zo lang het maar niet van dat prachtige, zonnige, zomerse weer is, zoals ze op dit moment hebben. Daarom ga ik ook nooit in de zomer naar Skye.

Skye is één van de Inner Hebrides, en het ligt aan de westkust van Schotland. Het is dat eiland dat eruit ziet als een vleugel. Het is (helaas) door middel van een tolbrug verbonden aan het vasteland, bij Kyle of Lochalsch.

Helemaal mee eens, maar ik heb de technische kant van de zaak tot dusver toch wat ondergewaardeerd, waardoor ik vaak met afdrukken kwam te zitten die het net niet helemaal waren. En dat doet afbreuk aan de foto (hoe goed en artistiek, of hoe slecht ook).
Dat is natuurlijk zo. Als een foto technisch rammelt doet dat afbreuk aan de artistieke kant. Techniek is ook zeker belangrijk.

Nu ga ik het pad bewandelen dat ik ook een slechte foto geweldig goed af wil kunnen drukken. Gaat me heel wat zweetdruppeltjes kosten, schat ik...
Pffff, waar je zin in hebt. Ik ben al blij als ik mijn _goede_ foto's kan afdrukken!
In ieder geval succes daarmee.

Groetjes,
Anne Marieke