Gilbert,

Ik vind het wel van een enorme bottigheid en arrogantie getuigen dat je zo'n antwoord kreeg, dit is natuurlijk voor hun het eenvoudigste antwoord, dan ben je in een klap van alle gezeur af en die klant die beter weet, ach ja, die interesseert hun ook geen lor meer.

Lang leve digitaal! ze moesten weten dat digitaal DE gifpil is voor hun zaak, geen snelle dood, maar een langzame en pijnlijke! Het is nog even wachten totdat GSM toestellen uitgerust worden met 3 of 4 Mp beeldchip's, misschiens zelfs een klein zoomlensje en dan is de oorspronkelijke fotoapparatuur branche mors dood! Zeker in het consumenten segment! dag Nikon, dag Canon, hallo Sony-Ericson, Hallo Nokia, hallo Motorola

Ik werk voor een mobiele telecom club en die zijn er hard aan het trekken bij makers van toestellen om 'hoogwaardige' foto mogelijkheden in te bouwen in telefoontoestellen, want aan het verzenden van foto's naar vrienden, het afdrukken van foto's etc is veel geld te verdienen. En aangezien je die toestellen bij een abonnement krijgt wordt de noodzaak een apart toestel te kopen wel heel erg gering, alleen de geambitioneerde amateur of de pro koopt dan nog losse toestellen!

Zo wacht ik zelf op de eerste fatsoenlijk telefoon - PDA hybride, daarvoor stel ik namelijk de koop van een PDA voor navigatie uit momenteel, en die TelefoonPDA's zijn nu heel dichtbij aan het komen. Tsja en als er een goede beeldchip in zit zal de G5 die ik nu voor het kiekjeswerk gebruik ook wel in de kast blijfen liggen.....

....oef nu krijg ik zeker een boete van de off-topic politie :-)

Huib