Quote Originally Posted by juw
H'mm.

Hier bij het depot (Helmond) nog nooit gezien dat ze een de chemie appart opspaarden. Ik gooi al mijn chemie dus ook gewoon door elkaar heen in 1 grote tank die ik af en toe dump bij het depot.

Toch 's een keer checken.
Juw, als ik het hier door elkaar gooi, nemen ze het helemaal niet meer aan. Gescheiden, of helemaal niet.

Van Toners zijn ze ook al helemaal niet onder de indruk. Staat niet op hun lijstje, dus gooi maar door de gootsteen.

Inmiddels ben ik weer een beetje afgekoeld, en ik ga morgen lekker de tweede lading brengen!

Hans, helaas hebben ze bij ons geen 'Vak E', het moet bij een kantoortje worden afgegeven, waar men dus vreselijk moeilijk begint te doen. Het moet ook meteen worden 'afgehandeld', d.w.z. dat alle losse flessen in een grote zwarte ton worden gedaan, die meteen wordt afgesloten. Dat wordt dus morgen lachen, want dan kunnen ze weer twee tonnen aanrukken!

Ik heb ook 10 jaar geleden een soortgelijke ervaring gehad, toen ik _binnen_ Amsterdam ging verhuizen en nog even mijn chemie kwijt wilde bij het depot dat hoorde bij mijn oude adres. Dat ging dus mooi niet door, het moest naar de andere kant van Amsterdam, want daar was ik sinds ongeveer twee dagen ingeschreven! Het is echt van de gekken.

Het is dat ik van natuur hou, maar anders gooide ik het echt door de gootsteen.

Groetjes,
Anne Marieke