Hoi,

ik herinner me nog dat ik als kleine jongen toch zo graag op dat 'knopje' wou drukken telkens mijn vader een foto maakte. M'n moeder beschuldigde hem er trouwens van dat hij veel te veel bloemen fotografeerde en dat wanneer er toch eens mensen op de foto stonden, er nooit geen voeten te bespeuren vielen.

Later ben ik vanuit mijn passie voor reizen echt met fotografie gestart - dacht ik toen.

Ergens tijdens de eeuwwisseling heb ik een drie-jarige fotografie opleiding gevolgd in Turnhout, BelgiŽ; En een nieuwe passie ontdekt: zwart-wit & zelf foto's afdrukken. Daarna heb ik er nog een jaartje kunstacademie in Mol, BelgiŽ bijgedaan. Goed bezig, dacht ik toen.

Enkele jaren spendeerde ik daarna op kerkhoven en begraafplaatsen. Knap werk, dacht ik toen.

Ondertussen ben ik van de graven overgelopen naar urban exploration. Steeds op zoek naar de schoonheid in een klein landje zoals BelgiŽ. Momenteel ben ik enorm goed bezig, denk ik nu.

Maar wetende dat ik binnen de kortste keren alles opnieuw in vraag stel ... meld ik me nu aan op dit forum.
Op zoek naar feedback & tegen -en medestaanders.

http://users.telenet.be/wernerengelen

Alvast bedankt voor iedere kritiek. Iedere kritiek!

thanks,
Werner