Quote Originally Posted by Marc Leest View Post
Hallo ik ben Marc Leest

Ik woon in Hasselt, Belgie en ben van opleiding informaticus. Tot zover het digitale gedeelte. In mijn stresserend beroep had ik al een hobby: fotografie.
Ik fotografeer al sinds mijn 15de, voornamelijk dia's. Eerder recentelijk ong. 5 jaar stelde ik vast dat fotografie en zeker de zwart/wit fotografie een aanvulling was: het contemplatieve, het rustige, het doordachte was/is een welkome afwisseling.
Ik prefereer kwaliteit boven kwantiteit. Als ik 20 goede afdrukken produceer per jaar, ben ik al tevreden.
Begonnen met 35mm heb ik de jump gemaakt naar 4x5, maar aangezien ik graag en veel reis, heb ik een stapje (nu ja) terug gezet naar 6x9 formaat.
6x9 is mijn favoriet (en voor mij onbegrijpelijk een fantastisch maar niet erg populair middenformaat) en gebruik mijn Fuji 690GSW bijna uitsluitend als enige camera.
Een webpage probeer ik al jaren samen te stellen, maar bezigheden in de doka verhinderen dit matig interresante project. Digitale jpeg representatie heeft HéT gewoon niet.
hallo marc, hier judith_dh

inmiddels zijn we een paar jaar verder en kan ik zeggen : niets mis met jouw jpeg presentatie op www.fotokunsthasselt.be