Quote Originally Posted by argentic
Ik ben het helemaal met je eens. De fotoclub maatstaven zijn geen referentie. Met regelmaat zie ik mensen heel creatief beginnen, en na enkele jaren fotoclub perfect gecomponeerde maar doodsaaie foto's maken.

Wat ik bedoelde te zeggen was dat we vaak met twee maten meten omdat er een naam onder de foto staat.

.
Gilbert,
Ik ben wel lid van (een hele goede) fotoclub, maar blijf zeer koppig mijn eigen 'ding' doen. Het maakt mij niet zoveel uit of het aan de regels voldoet, of niet. Inmiddels ben ik in de hele fotoclub (±25 leden) nog de enige met een eigen DoKa. Dat wil nog niet zeggen dat ik die ga opgeven! (echt NIET!)

Mijn stijl is mijn eigen stijl, niet een stijl zoals men vindt dat ik zou moeten fotograferen.

Groetjes,
Anne Marieke

p.s. ik werd trouwens erg triest van het bericht op Engelstalig APUG dat Kodak per december 2004 stopt met het produceren van Technical Pan. Dat is één van mijn favoriete films! Stel dat ik een grote partij zou kunnen invriezen, hoe lang houd ik dat dan goed? Enne, Technidol, hoe lang zou ik dat (op één of andere manier) goed kunnen houden? Iemand ideeën?