Quote Originally Posted by argentic
Zodra het woord analoog of bariet valt slaan de digi's op hol, en komen ze met de meest onzinnige argumenten aanzetten.
Volgende week vertrek ik naar verre oosten voor een fotoprojectje.
Vorige week was de bijeenkomst van de medereizigers.
En van de vragen was of er de juiste batterijen voor het digitaaltje te koop zijn en of er mogelijkheden waren tot uplink. De reisleider moest ontkennen wat een diepe zucht meebracht.
Ik zei daarop dat men beter een camera zonder batterijen en nog beter zonder lichtmeter moest meebrengen. Vol ongeloof werd ik bekeken en weggelachen.

Als ik mijn 18 30x40 barieten, n de reis zal vertonen, ben ik 100% zeker dat er niet meer gelachen wordt. En ze zijn te koop ....

...een draad van Fred over de miserabele afdrukken van Guido Paulussen.
Ik heb deze week in mijn ongelezen post moeten vaststellen dat ik voor de vernissage van deze tentoonstelling was utgenodigd. Spijtig, want ik had wel graag eens gepraat met de auteur.

Ik vraag me dus af waarom we uberhaupt nog zouden posten in nl.foto. Aan de andere kant zet ik er soms ook een berichtje in waarbij ik naar Apug verwijs. Misschien help ik daar de verdwaalde analoge fotograaf nog mee, die vergeefs zijn heil in nl.foto zoekt.
Blijven posten ! Er zijn genoeg analoge fotografen die meer willen weten.
Over digitaal ben je snel uitgepraat.

M.