Quote Originally Posted by fred
Bwa... nl.foto
ik jen ze graag.... :-)
Ha Fred, dat is voor de gemiddelde bezoeker van nl.foto inmiddels meer dan bekend. Misschien dat niet iedereen bekend is met jouw stijl van schrijven of reageren, maar je weet sommige mensen altijd aardig te stangen (Nederlandse uitdrukking, dat betekent zoiets als 'op de kast te jagen' of 'de gordijnen in te jagen'). Logisch dat daar soortgelijke reacties op komen. Ik moet er meestal wel om lachen. Soms draaf je ook wat door, vind ik. Waar ik me het meeste over verbaas, is dat je zo'n tijd uittrekt en zoveel moeite neemt om bij herhaling digitale fotografen van hun 'ongelijk' te overtuigen. Ik denk dan 'man hou op en ga lekker foto's nemen'. Dat meen ik. Waarom steek jij zoveel energie in het stelselmatig afwijzen van een vernieuwing? Nogmaals, besteed die tijd aan mooie foto's nemen, want dat kan je.

Quote Originally Posted by fred
Nu vind ik wel dat onze Apug wel wat intenser kan, méér beelden en méér discussie. Méér voorbeelden, meer raadgeven. Méér onthullen van eigen werkwijze..
Tsja, op dit moment is voor mij het grootste belang van Apug de Galleries. Wat ik daar dagelijks voorbij zie komen, is bijna schokkend, zo mooi. Er is daar een Duitser die met fraai fotowerk strooit, een Pool, een Braziliaan, een Rus geloof ik en nog heel wat anderen. Niet eerder zo'n stimulerende website over zwartwitfotografie gezien als hiero op de Apug.

En wat het "onthullen van eigen werkwijze" betreft, jij hebt volgens mij onderhand zestig fototoestellen. Is eentje niet genoeg om fotografie te bedrijven?

Met de hartelijke groeten uit Franrkijk,
Paul.