Quote Originally Posted by argentic
Maar zodra iemand op nl.foto stelt dat hij liever analoog dan digitaal fotografeert, begint het flauwekul argumenten te regenen en ontaardt de discussie in no-time in een welles-nietes spelletje of in een ordinaire scheldpartij.
Ja maar vergeet niet dat een van de 'aanstichters' van die vaak verhitte discussie onze grote vriend fbo / fred is. En die kan er ook wat van hoor. Voor het overige, besteed niet te veel aandacht aan sommige, wat vervelende mensen daar. Als je op de 'goede' bijdragers let, kun je veel leren, simpelweg omdat dat vaak beroeps zijn, sommigen al meer dan een kwart eeuw. Die weten nu eenmaal veel van fotografie.

Elke keer weer opnieuw. Ik heb op nl.foto al in maanden geen redelijke discussie over analoog meer gelezen. En dat was nou precies waar mijn eerste post over ging. Niets meer en niets minder.
Akkoord. Blijft voor mij de vraag overeind waarom je hier je beklag doet over een groepje elders, en niet gewoon hier - en uitsluitend hier - je vertier zoekt. Ieder z'n heug, denk ik dan maar.

Ik weet te goed wat een geestelijk leider is om er een te willen zijn...
Zijn we het daar ook over eens :-)

Groet, Paul.