Quote Originally Posted by Merlin
...Door te zeggen dat na kritische selectie maar een paar slechte composities en saaie onderwerpen overblijven, ga je voorbij aan het feit dat hij een voorloper was in de natuurfotografie en als natuurconservator. Het is hetzelfde als te zeggen dat de plaatjes van Rembrandt zo oudbollig zijn, of waarom Bach niet wat modernere muziek maakte...
ho, ho, je verdraait een en ander: ik heb niet geschreven dat er na selectie maar een paar slechte composities en saaie onderwerpen over blijven!!!!! Ik schrijf dat na een levenlang fotograferen 20 a 40 foto's over blijven die boven de rest uit steken. Ik vermoed dat dit een constatering is die voor velen op gaat en heel normaal is, daarin onderscheid AA zich van niemand anders.

Quote Originally Posted by Merlin
...Ook al vind je de voorstelling saai, ik weet zeker dat zijn afdruktechniek beter is dan de jouwe...
Dat kan je niet weten je hebt van mij nog geen afdruk in handen gehouden...jammer dat je niet aan de recente barietuitwisseling hebt mee gedaan!

Om het niet tot een polemiek te laten ontaarden wil ik het na deze rechtzetting hierbij laten!

Vriendelijke groet,

Huib.