Quote Originally Posted by Marco B View Post
Een paar dingen:

als waar Jed aan refereert, omdat dat 1 van de weinige zaken is die een foto echt snel zouden kunnen ru´neren. Echter, in een gemiddeld gestookt huis denk ik dat dat wel meevalt. Om een foto binnen een dag, zoals Jed omschrijft, bedorven te krijgen, moet je huis volgens mij wel volledig ongestookt en dus onleefbaar zijn...
Een gemiddeld huis zal in het algemeen wel meevallen. Maar de fotos worden vaak aan een muur opgehangen. Als die muur koud is, dan heb je de poppen aan het dansen. De lokale relatieve vochtigheid kan erg oplopen. Maar met een hygrometer is dat te meten.

Overigens heb ik in het verleden een calculator (gedownload), die het verband aangeeft tussen relatieve vochtigheid en temperatuur aan de ene kant en de ontkiemtijd van schimmelsporen anderszijds. Het is een executable (exe) bestand. Zie attachment.

Jed

Het lijkt er op dat het uploaden van het executable bestand niet erg geslaagd is. Verder komt een executable bestand niet voor in de lijst van bestandstypen voor attachments.

Jed