• 11-05-2009 07:14 AM #0
    argentic
    argentic is offline
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Sjonge jonge wat zijn we weer Nederlands. Gratis op de eerste rang, en toch nog klagen dat het te duur is.

Ik voel geen enkele behoefte om wie dan ook te bewegen te betalen voor Apug. Betalend of niet betalend, iedereen is welkom. Niet alleen om mee te lezen, maar ook om mee te discussieren. Daarom vind ik bovenstaande argumenten erg irritant.

Natuurlijk is een forum installeren en hosten een fluitje van een cent. Maar Jaap weet ook dat er bij een forum van 36.000 deelnemers en 3/4 miljoen berichten iets meer komt kijken. En dagen hebben nu eenmaal slechts 24 uur.

So what als Sean aan Apug een kostwinning over gehouden heeft ? Dat gun ik hem van harte. Want daarmee heeft hij voor mij wel een unieke plek van analoge uitwisseling gecreëerd. GRATIS ! Vooral voor degenen die er niks voor over hebben.

Waarom dat verschil tussen broodwinners of niet broodwinners Harry? Ik zie niet waarom een subscriber zijn producten zou mogen pluggen. Bij teveel sluipreclame wordt er ingegrepen. Ongeacht of je subscriber bent of niet.

Persoonlijk gebruik ik de extra functies nooit. Toch betaal ik 12 € per jaar. Omdat ik hier vééél meer en vééél betrouwbaardere informatie krijg dan in welk fototijdschrift dan ook. Dat sponsor ik van harte met de prijs van slechts twee fototijdschriftjes gevuld met digi-reclame.
    Last edited by argentic; 11-05-2009 at 07:32 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://phot-o-vergne.com
    Photography courses in France
    Advanced reply Adv Reply   Reply With Quote Reply With Quote