• 11-11-2009 06:11 AM #0
    argentic
    argentic is offline
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Die paar euri kan me echt niet schelen. Het gaat me om de druk die wordt uitgeoefend om me te laten betalen. Een subtiel maar belangrijk verschil.
    Wie oefent er druk uit om te betalen? Iedereen is welkom. GRATIS !! Je betaalt alleen als je APUG wilt ondersteunen, als je er geld op wilt verdienen (advertenties) of voor enkele extra's zoals de galerie (die diskruimte en bandbreedte inneemt). De extra functies kun je met gemak elders gratis vinden. Dus ik zie niet goed wie je dwingt om iets te betalen.

Quote Originally Posted by Merlin View Post
    Ik heb forums (gehad), na verloop van een geringe tijd was die uitontwikkeld en heb je niets meer te doen. Net als met Joomla bijvoorbeeld. Eerst installeren en configuren, dan zijn de redacteuren nog steeds druk, maar de admin niet.
    Was dat maar waar. Ik herinner me nog de tijd dat jij de admin was van PhotoCrack. De meeste ingrepen waren op zichzelf misschien geen grote investering, maar opgeteld vergde het meer tijd dan jij had.

Sindsdien heb ik zelf Phot-O-Vergne en nog wat andere sites opgezet. Nou, wil je een website actueel houden dan vergt dat voortdurende investering van tijd en energie. Voor een forum ligt dat wel iets anders. Maar het is echt niet zo dat je op je lauweren kunt rusten.

De forum moderators daarentegen, die zijn altijd druk. Dus die moeten betaald worden. Ik roep daarom iedereen op om zijn contributie over te maken op de rekening van de mod (Wilbert dus), zodat hij zijn werk kan blijven doen.
    Dankjewel voor de suggestie, maar ik herinner me niet dat ik iets gevraagd had

Sean heeft zijn kosten er allang uit en kan van de inkomsten van de advertenties wel leven.
    Nou en? Dat gun ik hem van harte. Want beter dan Apug ben ik nog niet tegen gekomen voor mijn passie. Ik kan hoogstens zeggen dat jij en/of ik APUG destijds zelf op had moeten zetten.
    Last edited by argentic; 11-12-2009 at 02:26 AM. Click to view previous post history. Reason: schrijffoutje
    Wilbert
    http://phot-o-vergne.com
    Photography courses in France
    Advanced reply Adv Reply   Reply With Quote Reply With Quote