Wie oefent er druk uit om te betalen? Iedereen is welkom. GRATIS !! Je betaalt alleen als je APUG wilt ondersteunen, als je er geld op wilt verdienen (advertenties) of voor enkele extra's zoals de galerie (die diskruimte en bandbreedte inneemt). De extra functies kun je met gemak elders gratis vinden. Dus ik zie niet goed wie je dwingt om iets te betalen.Die paar euri kan me echt niet schelen. Het gaat me om de druk die wordt uitgeoefend om me te laten betalen. Een subtiel maar belangrijk verschil.
Was dat maar waar. Ik herinner me nog de tijd dat jij de admin was van PhotoCrack. De meeste ingrepen waren op zichzelf misschien geen grote investering, maar opgeteld vergde het meer tijd dan jij had.
Sindsdien heb ik zelf Phot-O-Vergne en nog wat andere sites opgezet. Nou, wil je een website actueel houden dan vergt dat voortdurende investering van tijd en energie. Voor een forum ligt dat wel iets anders. Maar het is echt niet zo dat je op je lauweren kunt rusten.
Dankjewel voor de suggestie, maar ik herinner me niet dat ik iets gevraagd hadDe forum moderators daarentegen, die zijn altijd druk. Dus die moeten betaald worden. Ik roep daarom iedereen op om zijn contributie over te maken op de rekening van de mod (Wilbert dus), zodat hij zijn werk kan blijven doen.
Nou en? Dat gun ik hem van harte. Want beter dan Apug ben ik nog niet tegen gekomen voor mijn passie. Ik kan hoogstens zeggen dat jij en/of ik APUG destijds zelf op had moeten zetten.Sean heeft zijn kosten er allang uit en kan van de inkomsten van de advertenties wel leven.![]()

Adv Reply